Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Sunday, January 31, 2010

Kursus Dr Azizan Wow 2




Suka sangat saya mengingatkan anda,kursus ini bukannya menilik nasib,meramalkan nasib sendiri, mengintai atau mengira apa yang akan terjadi dalam kehidupan yang akan datang.(Pada zaman Tamadun Cina lama,dikira melihat nasib melalui tulang 'orackle' dll. Atau penggunaan tarikh lahir unbtuk melihat kesesuaian tarikh perkahwinan,tarikh buka kedai yang diamalkan dalam agama lain) Atau menilik tapak tangan,melihat garisan lintang tangan untuk meramal berapa jumlah anak,berapa ramai isteri dll) There're nothing like this.

Kami diajar 5 konsep pembelajaran, 7 prinsip kekayaan & kejayaan,Huraian tarikh lahir,memahami tarikh lahir dengan advance,memahami prinsip gelombang warna dan bagaimana re-charge getaran alpha.

A. Konsep pengkajian Tarikh Lahir.

1. Konsep pengkajian tarikh lahir adalah bertujuan mengenali potensi diri sendiri dan kelemahan diri sendiri supaya kita lebih fokus, overcome kelemahan diri sendiri supata tindakan yang diambil akan berkesan terhadap kerjaya dan kehidupan kita.

2.Kita mesti keluar dari zon selesa (bukan bermakna kita tidak bersyukur dengan anugerah Allah)lebi memajukan diri bermakna jika kita lebih maju / kaya,kita akan lebih banyak membantu masyarakat/agama/negara.

3. Konsep hidup sederhana mestilah berubah. Sepatutnya kita memaksimakan kehidupan kita semaksima mungkin. (mungkin ada pernah mendengar,Islam lebih menyukai orang kaya yang banyak bersedekah... jika kita mempunyai lebihan pendapatan,tentulah lebih banyak yang dapat kita beri kepada masyarakat,betul?)

4. Ayat Juz 13,Surah ar-Ra'D. Firman Allah,"... Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum kecuali mereka mengubah keadaan diri mereka sendiri..." jadi kitalah yang perlu mengubah nasib kita sendiri.

5. Mengenali semua orang disekeliling kita dengan lebih baik (suami,isteri,anak2,saudara,family dan sebagainya)atau dalam konteks saya,murid (hmm saya ada beratus orang)melalui karektor personaliti.

B.7 Prinsip kekayaan dan kejayaan.

1. 100 % komitmen terhadap kerja.

Formula - T + F + A = Result (T = Thingking, F= feeling, A=action)

2.Bagaimana anda melakukan sesuatu perkara adalah mencerminkan bagaimana anda melakukan semua perkara / how you do anything is how u do everything.

3.Action/Tindakan : fast action = get better result. Kalau slow = slow result.

4. Keputusan untuk bertukar, "Is now or never".

5.Anda mahu "Tahap Tahapan RM berubah atau tidak".

6. Perlu jauhkan perkataan,"Aku tahu dah / dah tahu" kerana perkataan itu akan menyebabkan minda 'shut down' untuk menerima ilmu.

7. Allah tidak akan mengubah nasib kita..., jadi perlu dapatkan ilmu untuk mengubah diri.

Yang lain, well saya tidak dapat menghurai panjang mengenai hal ini disebabkan semua ini adalah copy right Dr Azizan sendiri. Pendek kata,anda tentunya tidak mahu lepaskan peluang ini untuk memajukan diri. Ayuh daftarkan diri anda untuk mengenali diri sendiri dan memperbaiki diri sendiri dan keluarga anda.

No comments: