Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Sunday, May 25, 2008

Cinta, hmm aduhai!

Apabila membaca akhbar utusan siang tadi, mata saya terhenti, di satu sudut apabila seorang wanita yang telah berkahwin, bahagia dengan suami yang baik dan mempunyai anak, masih lagi terkenangkan kekasih lamanya.. hmm, well... pada saya, sebagai orang yang pernah jatuh cinta, bukan sekali, 2 kali (ketiga dengan suami), kita kenalah lepaskan cinta yang lama untuk dapatkan cinta yang baru..Well, is not easy... never be easy.. seperti kata peribahasa Inggeris lama yang menyebut,

' it may take only a minute to like someone, only an hour to have crush on someone and only a day to love someone, but it will take a lifetime to fotget someone....' I know about this, either to agree or not to agree.. as a wife.(and a muslim) She had to let go her 'luv' b4... berfikir, mengenang tidak akan memberi faedah, right? kadang kala itu ada juga 'just wonder' bagaimana kehidupan mereka? dah berapa ramai anak agaknya? that's all...

Teringat saya akan senikata lama, nyanyian Ogy:

Jika kau merindu, sebutlah namaku
Jika kau rasa sangsi, ingat pada janji,
Jika kau bermimpi, mimpilah diriku,
Jika malam dingin, bayangkanlah kenangan...

Jika anda tanya pendapat saya, ingatkan kenangan.. jawapan saya tidak...

Saya ingat lagi, saya ada mengambil gambar BF saya, sebab kata saya, 'kalau nanti kita tidak jadi kahwin, saya boleh tunjukkan anak-cucu saya gambar dia...' tapi sekarang sayapun tak tahu, ke mana semua gambar2 lama tu... sebab memori saya sudah dipenuhi dengan gambaran keindahan kehidupan saya sekarang... sometimes to good, too sorrow, too sweet etc.. jadi, tiada masalah mahu mengenang orang lama..
tapi, kalau boleh terserempak, apa salahnya? tentunya terkejut melihat saya yang sudah gemuk (ha ha ha) dulu, kurus giler (48 kg sahaja) sekarang, huh.. suami pandai jaga saya ... tapi saya kira entah2 diaorangpun dah mulai beruban atau lagi teruk, sudah botak... jadi, buat apa mahu mengenang lagi.. lihat sahajalah yang berada di depan mata... don't take luv for granted...

No comments: