Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Sunday, May 25, 2008

Terima kasih,saya ni minah jiwang...

Barangkali, tidak terlambat untuk ucapkan terima kasih berjuta-juta kali atas sokongan anda..semuanya murid,guru, sahabat dan keluarga atas sokongan dan doa anda.. jika teman yang dikenali mengucapkan sabar dan doa untuk saya, saya menangis sekali sebab terharu... tapi kalau orang yang tidak dikenali/ teman baru, saya mennagis dua kali... maaf, saya ni jiwang sikit... menangis adalah cara terbaik ekspesi emosi...kata budak2 saya, saya ni emo.. tahun lepas, masa hari guru ada saya cerita pasal guru yang saya sayangi meninggal dunia, saya ter'menangis' dalam kelas, menitik-nitik airmata...agaknya kalaulah saya yang 'meninggalkan alam fana' ini, tak ada murid yang akan menangis macam saya menangis...

Hidup perlu diteruskankan... tidak kira betapa baik atau buruk hari anda...hari ini saya habiskan masa di Brown Black Blues(BBB) kedai musik tempat 'buah hati, pengarang jantung ' saya bekerja..lama juga saya tidak ke sini, beberapa bulan, sebabnya bukannya apa, ada 'jamming session' saya tidak suka music... dengar radio/ kaset/cd bolehlah.. mendengar orang jamming, huiss... pening..

Hari ini celebrate birthday husband... of course saya yang kena belanja dia.. sebenarnya bday dia dah lepas 3 mei, masa tu kecoh2 bz kerja, sebab operation 6 mei.. jadi, hari ni baru belanja makan... nak beli hadiah tak dapat, sebab dia demand nak ' new brand bmw... huiiih.. saya kata, " abang ni materialistik habis.."

Kata suami saya, nanti beli laptop baru, laptop ni bagi my mum... he he saya ketawa..laptop saya baru je beli, bulan feb lepas... my mumpun dah ada kom kat rumah, cuma tak de laptop je.. saya sayangkan laptop ni, (tak de la brand mahal2... sebab pokai, he he.. tapi ada camera build in, ok pa)tapi, ada duit insyaallah,
husband kata, nak belikan saya yang warna pink, sebab saya sukakan pink... sayang juga kat saya, he he..

saya beritahu mama saya,menantu dia ada niat nak bagi laptop kesyangan saya ni kepada mama saya, jika kami ada duit lebih la... tapi kata saya, tak de duit lebih lagi sekarang, with the operation dan duit rawatan, kepala kami dah botak.. he he.. kata mama saya, ada niat tu, jadi doakan.. insyaallah akan ada rezeki baru... pandai betul 'cik abang' saya ni bodek mak mertua dia.. he he...

Di BBB,saya mengedit novel saya... lagi satu bab tu finish...seronok juga for a change.. dengan persekitaran baru, kalau kat rumah, dah boring... tadi pagi rasa sakit kepala je.. bila keluar makan dan duduk kat BBB ni, rasa okay je.. mungkin psikologi jer, bosan kat rumah..

Minggu depan, balik langkawi, just a say a lots of yahoo... saya suka pulau tu, cuma kalau nak duduk, tinggal kat sana, tak syokla... nanti saya akan catch a lots of foto... siapa nak chocolate, angkat tangan!!!! chocolate, murah giler!!!!

No comments: