Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Friday, May 16, 2008

Kisah murid-sempena Hari Guru

Barangkali sebab perlu berehat di rumah, saya tidak tersedar yang hari ini hari 'Guru' hari yang memang ditunggu oleh murid-murid, mereka kata tidak perlu buka buku, tak ada homework, classwork, tak ada leteran ckgu dan bla-bla... sebenarnya, murid-murid sayang ooi, cikgupun kalau boleh tak nak mengajar macam tu hari-hari ... kalau boleh kita masuk kelas dan bersembang saja.. he he..

Murid selalu lupa tanggungjawab menjadikan 'insan' untuk sangat sukar dilakukan...

Saya terima banyak sms dan email yang mengucapkan hari guru, saya sendiri lupa mahu ucapkan kepada teman2 saya, sebab bercuti barangkali...

Antara yang menarik,

Ucapan paling awal, Yap Wai Meng..tepat jam 12 semalam lagi...terima kasih...
... kami mulai kenal masa saya bawa geng bahas ke UIAM tahun lepas, bukan setakat dia, mak diapun baik sangta, ramah tamah...

Dari mama saya, berbunyi, " guru dan ajarannya, ada harapan, dalam tegurannya ada doa,dalam marahnya ada sayang,dalam tawanya ada mesra,dalam diamnya ada bijaksana, dalam tangannya kita terbina "

... kata saya : Itulah yang saya selalu cakapkan dengan murid saya, saya sentiasa marah dan tegur mereka kerana sayangnya saya kepada mereka...marahkan tanda sayang...

Daripada Puan Norlela, " no greeting card to give, no sweet flowers to send,no cute graphics to forward, just a loving heart saying, 'Happy teacher's Day'

... dan kata saya, the heart full of love better than anything in this world...

Daripada Trudy (ex student saya) katanya, cikgu ingat tak lagi dengan saya..

... dan kata saya , tentulah.. geng SPM 2005 kelas 5 Jati antara kelas yang paling happening... wish lebih ramai murid atau ex student yang menghubungi saya.. love to dengar cerita daripada mereka...

Daripada Nornadia ... sekarang di MRSM Terengganu.. thanks...

... saya ingat sangat pasal dia, amat hormati guru sebab itulah kehidupnnya dia berkat, saya ingat kali terakhir dia datang hari Sukan baru-baru ini, siap cium tangan macam selalu setiap kali bertemu... susah nak cari murid yang tidak sombong...
kadang itu, bila sudah berjaya sikit, action je lebih...

... Nadia ni sebenarnya anak datuk tapi sikapnya memang patut sangat2 dipuji, tidak sedikitpun menyombong, ada orang belum anak datukpun sudah meninggi diri macam anak Tan Sri..keep up the attitute Nadia..

Ucapan Daripada Normadina dan NorAzlina... adik2 saya ni... thanks...
...masih saya ingat garangnya saya masa mula2 jadi guru.. he he..

Ucapan daripada kawan baik saya, Aznishah di kelantan...
" Teacher is liked branded thing..
like Pepsi, b'coz you can ask for more...
like Nike,b'coz teachers will always ' just do it'... suruhlah buat apa-apapun.
like nokia, b'coz we connecting people..
and last like Mc Donald... b'coz at the end of it.. you'll say I'm loving it..

Buat Shakila yang baru mulakan pengajian di Pusat Matrikulasi, Arau.. etrima kasih atas ucapan anda... jangan nakal2 di tempat belajar yang baru... cari ilmu ada pahalanya, jangan cari bala..

terima kasih atas ingatan anda....untuk semua yang menyambut hari guru..sama-sama lah kita mengucapkan 'Selamat Hari Guru'... semoga esok akan lebih baik daripada hari ini..

1 comment:

Anonymous said...

cikgu , elisia sini . nak tanya sikit tentang kerja kursus . kalau wawancara kan kita perlu tanya soalan lepas tu jawab. kalau macam tu tanya soalan apa pula?