Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Wednesday, May 21, 2008

Mensyukuri nikmatNya...cerita hospital

Semalam berjumpa dr marsita, dr saya, benang di jahitan ditarik, oukk berkata dalam hati, tak boleh dikeluarkan, malu, luka ada infeksi sikit, dr cuci luka, aduss, sekali lagi, menjerit dalam hati lagi.perut yang rasa sakit pedih sekali, tapi lepas itu rasa lega...

hari ini ke klinik komuniti di kelana jaya, kena endose cuti..kerja dengan goverment, cuti yang lebih daripada dua hari (inikan pulak dua minggu) kena endose dengan dr gomen (kerajaan- kata orang tua2 kat tempat saya di kedah).. sayapun berdebar2 mahu pergi ke sana, last saya ke sana 2004, untuk endose juga selepas satu pembedahan... tunggu 4 jam, padahal, dr hanya perlu sains dan cop kat belakang mc saya (untuk pengesahan- tanpa lihatpun muka saya)hhhmmmm sedihnya... karenah birokrasi...

masuk je, saya sudah rasa pening, ramai orang, bising..oooohhhhh dalam hati, macam manalah nurse yang kerja kat sini, dr dan malang sekali pesakit yang terpaksa pergi hospital untuk mendapatkan ubat...

saya.. hmm.. last pergi hospital awam , 2004...sebelum itu 1989, x ry dan check up sebelum masuk UKM..bukan tidak percaya dengan hospital awam/gomen, tapi itulah hakikat yang menakutkan... tunggu kena lama, checknya lebih kurang, kadang2 tu, ubat yang diberi tak baik2..pun.. (sorry tidak bernat condemn tapi itulah hakikatnya)

masa diukm, saya ingat lagi, kena flu dan batuk yang teruk, giler, bunyi macam anjing giler... bayangkan dalam dewan kuliah yang besar, saya sorang yang berbunyi kong..kong..kong..ahhhhh seminggu makan ubat daripada klinik ukm, tak lega2..., pergi sekali lagi, seminggu lagi, tak juga lega, flu hilang kali kedua pergi, tapi batuk tu, tetap kong, king, kong...tensionnya...last pergi juga kat klinik luar, kena RM 12., dua hari,huh lega, finally...

Hari ini, alhamdulillah, nurse yang cerdik sangat, terima kasih, saya hanya perlu tunggu 15 minit sahaja, macam tak percaya, menunjukkan karenah birokarsi yang sudah more efesyen dan berkurang, tahniah...

cuma ada satu adegan lucu, saya beri mc saya dan surat dr saya... untuk rujukan endorse, datang seorang pekerja..katanya kak, ini surat ni macam tak lengkap je.. tak cakappun kenapa kak cuti.. saya kata, beri pada dr, dia akan tahu nanti, sebab di surat itu ada dinyatakan yang saya telah di laposcopy &... (itu sahaja yang dapat saya baca, tulisan dr, tahulah)...saya katakan pada dia, dulu, surat yang sama saya bawakan 2004, dr akan endorsekan...aduh, dia bukannya dr, apasal nak quire pulak...
kan betul kata saya, bagi kat dr, dr cop & tandatangan, habisla cerita...

melihat ratusan orang di sana, saya jadi pening sendiri..ya rabbi, banyaknya kesabaran orang kat sini...

No comments: