Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Thursday, May 8, 2008

thanks for family and frens..

thanks for everybody.. doa anda supaya saya sempat sembuh...

thanks for mum,dad,hubby,amy,may,g,sallehhuddin, salman, zurin,mashita dan family,amy and family,amirah and family,zaleha and family,kak dian,olis, kak noriyah, kak mariyam,wai meng,kak norizah and family,ann,olis,norita,farahnaz,suraida,haliq, michelle,ena, my mak ngah and family madina,masita,shakila,syamir,ashikin,calvin,amirah,jeremy,sun ann,zaid,masita,hajar ,gan hsiu yun dan lain-lain (maaf kalau lupa menyebut nama anda ya)

apabila saya menerima sms daripada murid yang agak nakal, sebab saya selalu marahkan dia dalam kelas, bukannya apa dia selalu dreaming... saya sentiasa mahukan murid saya pay attension, kalau tidak 100% masuk ke minda, sipi-sipipun jadilah...yang kelakarnya dia kata..jangan bimbangkan kami, kami semua clever boys and girls.. iya lah.. saya harap semua anda berjaya..

ada murid yang tanya ... bila nak balik ke sekolah.. saya harap saya tak payah balik terus ke sekolah.. he he.. dah jemu dengan fail2.. dan murid2 yang nakal...
school and teaching are not so hard last time...

apapun, terima kasih atas ingatan anda...seperti yang selalu saya katakan dalam kelas saya, sekali anda sayangkan saya, saya pulang 1000 x kepada anda..

teringat saya akan seorang murid kesayangan saya yang bertanya, macam mana kamera boleh masuk mulut cikgu, besar sangatkah mulut cikgu.. tergelak saya sorang-sorang.. alahai.. kamera tu 1/3 ibu jari je..kalau kot besar kamera biasa, rabaklah mulut saya.. he he.. pun saya percaya, bertanya lebih baik daripada tidak tahu.. tidak bertanya maka akan sesat jalan...

luv..

No comments: