Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Wednesday, May 28, 2008

Langkawi, I miss my grand ma..

I tak tahu about you all, tapi I memang suka balik kampung.Since form 1, kena stay kat asrama, (must be from my mum's idea- sebab I sudah dispoilkan oleh nenek yang tinggal bersama since day 1 my dad married my mum.. actually, betul sangat.. masa dulu tak ada air panas - my grand ma akan masak air dalam cerek, campurkan untuk I mandi pagi... sampai darjah 6, tidur dengan nenek.... (in fact, my mum kata, I merajuk masa 1tahun lebih, bila bangun, minta air, nak minum, my mum tak bangun, so pergilah terus cari nenek dan tidur dengan dia- sebab masa tu my mum ada 2nd daughter, beza setahun umur je...) so since that I tidur dengan my grand ma.. I miss my grand ma... I miss the story about cerita bangsawan, cerita zaman jepun, etc.. sebab itulah yang membina jati diri I, I loved history story, a part of it must be come from her story..and the thing a miss about her, dia pelatah orangnya tapi tak de le mencarut, kalau kita suruh dia nyanyi, dia akan nyanyi la... kalau suruh menari, di menari la.. kadang tu lama 20 minit- nak stopkan dia, suruh dia tidur, dalam 5 minit dia akan bangun dan tanya.. apasal dia tidur kat sini..??? tapi yang kelakarnya, kalau masa latah kita tanya mana dia letak duit, dia takkan bagitahu.. he he he..

My grand ma penjimat orangnya sebab pernah hidup zaman Jepun. Baju dia akan pakai smpai betul2 buruk, yang selalu I akan marah dia... (meening tak bagi pakai la- sebab season giler.. nanti takut orang datang rumah ke kata mendera grand ma, pakai baju buruk... last sekali, kalau basuh baju, I akan koyakkan baju atau kain tu, bohong la sikit, katakan baju atu kain tu koyak.. - he he)

Dan betullah kata orang, kita akan lebih rindukan seseorang di saat dia tiada lagi di sisi kita.. dan paling penting, sayangilah dan tunjukkan kasih sayang anda sebelum terlambat...

waktu digigit nyamuk, saya akan terkenangkan dia..dia akan letak kapur sirih di tempat yang kena gigit so that tak gatal lagi...waktu di sekolah rendah, saya tidur bersama dia, waktu mata belum lelap, saya akan suruh dia garu belakang, tangan... nenek saya akan lakukan semua itu sampai saya terlelap.. malangnya bila dia tua, tidak pula saya menggaru belakang atau tangan dia sampai terlelap..

saya belajar masak agak lambat juga..masa form 5 masa menunggu keputusan SPM.. kari ikan masakan pertama saya, nenek yang ajarkan.. best ke?? tentulah best giler sebab masak dalam periuk tanah...

I miss everything about her.. al fatihah..

No comments: