Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Sunday, January 3, 2010

Azam Tahun Baru

Diam tak diam,esok bermulalah hari yang sibuk semula. Persekolahan mulai bermula lagi,yang juga bermakna,urat di bahu mulai tegang kembali. Alhamdulillah,keputusan PMR mencatat keputusan cemerlang lagi. Ada kenaikan hampir 3% dari segi kelulusan PMR subjek sejarah dan lain-lain matapelajaran. Saya percaya semuanya berlaku atas izin Allah dan juga usaha kuat semua guru-guru & murid-murid & ibubapa. Hal kecemerlangan seperti ini tidak akan berlaku kerana usaha seorang atau dua orang guru sahaja atau usaha murid atau ibubapa sahaja. Perkongsian kerjasama mestilah diterap dan diteruskan.
Saya sendiri sibuk juga. Menggosok pakaian untuk seminggu,memastikan esok saya bersedia sepenuhnya dengan subjek yang akan diajar. Sebagai guru yang sudah hampir 16 tahun mengajar,tidaklah susah sangat untuk mengingat kembali pelajaran yang sudah berbelas tahun diajar. (dan tidak berniat sombong tetapi maklumlah,setiap hari mengajar 4 kelas,hampir menghafal setiap bait isi daripada teks)
Pukul 3 petang tadi,mama saya tiba di Langkawi. Kasihan dia,penat juga. Malam tadi bertolak jam 8 malam,tiba di Bukit Mertajam jam 5 pagi,singah di Machang Bubok,di rumah mak ngah saya. Rehat sekejap,kemudian dihantar oleh mak ngah &adik sepupu saya( I call her adek Na,anak bongsu mak ngah dan suami & keluarga ke Kuala Kedah)menaiki feri, 1 1/2 jam kemudian tiba di Langkawi.
Ligat melihat kalendar bila akan bercuti lagi.. he he (inikah terapi juga... cuti)raya cina akan bercuti seminggu,tengoklah kalau ada banyak duit lebih,sebelum saya mulakan satu projek besar (suspen) saya akan betcuti dahulu... (sebab kalau sudah mulakan saya tak boleh banyak bergerak lagi)dan saya akan jemput mama dan mak ngah saya.. mungkin ke kenyir kot dan Kuala Terengganu. Di sana selain,best giler, saya juga ada keluarga angkat (keluarga kepada adik angkat kami)Saya percaya,kalau kita sentiasa berhati mulia,ramai lagi orang yang berhati mulia yang kita akan temui. Sebenarnya dalam dunia yang hampir dipenuhi 7 billion manusia,ramai yang berhati mulia, tolaklah penyangak,perombak etc...terkenangkan nasi dagang auntie yang enak bangat... adus...
Azam! Saya sebenarnya tidak pernah berazam. Cuma berdoa agar Allah memudahkan segala urusan kerja dan kehidupan saya. Mungkin ini boleh dikategorikan sebagai azam juga kot.Insya-Allah buku kedua on the way... entah bila akan bertemu penamatnya.

No comments: