Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Wednesday, January 6, 2010





A teacher is a person who never says anything once.
Howard Nemerov


Saya tertarik dengan quote hati ini,ternyata memang benar apa yang dikatakan Howard. Kadang-kadang jadi pelik juga,ayat yang berulang-ulang kali dikatakan tidak dapat juga diingati oleh murid. Jalau sampai berulang-ulang pun tidak dapat dimemorikan, husss. pening jugalah kepala. Bagi menghilangkan pening saya menjawab quiz di facebook mengenai orang berbintang scorpio. Saya pernah terbaca artikel berkaitan kajian Dato Dr Fadzilah Kamsah berkaitan personaliti /zodiakbintang-bintang tertentu ini. Kalau tidak salah saya,Dato telah menjalankan kajian selama 12 tahun bagi melengkapkan kajiannya. Hasilnya,orang scorpio:

KAJIAN DR FADZILAH KAMSAH TENTANG SIFAT MANUSIA- Scorpio
Banyak idea dalam perkara Sukar untuk dimengertikan atau difahami sikapnya Berfikiran kehadapan Berfikiran unik dan bijak Penuh dengan idea-idea baru yang luar biasa.Pemikiran yang tajam.Daya firasat yang sangat halus dan tinggi Bagus untuk jadi doktor Cermat dan teliti... Personality dinamik Sifat yang berahsia, pandai mencungkil dan mencari rahsia Banyak berfikir, kurang bercakap tetapi mesra.(Well- kurang bercakap kurang sesuai bagi saya - saya banyak bercakap tetapi kalau berada dalam kalangan orang yang terlalu banyak bercakap,saya akan berdiam diri terutamanya orang-orang tua : hormat ma...) Berani, pemurah setia dan banyak kesabaran.Terlalu degil dan keras hati apabila hendakkan sesuatu. Diusahakan sehingga berjaya.Tak suka marah kecuali digugat.Mudah ambil berat terhadap orang lain.Pandai muhasabah diri Cara berfikir lain dari orang lain Otak yang sangat tajam.Pandai mendorong diri sendiri Tidak hargai pujian Kekuatan semangat dan daya juang yang sangat tinggi dan apabila hendak sesuatu cuba sampai berjaya Badan yang "tough" (sasa) Kasih sayang dan emosi yang sangat mendalam.Romantik.Tidak pasti dgn hubungan kasih sayang(Tidak pasti,saya rasa,saya memahami hal ini, bukannya tidak pasti tetapi lebih suka kepastian, soalan bodoh seperti, "abang sayangkan ayang tak?" biasa ditanya kepada suami.. he he)Suka duduk di rumah.Sangat rajin dan berkemampuan tinggi Amanah, jujur, setia dan pandai berahsia.Tidak berapa berjaya dalam mengawal emosi. (ya.. cepat meletup...)Bercita-cita tinggi.Perangai tidak dapat diramal dan mudah berubah-ubah.

No comments: