Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Friday, January 15, 2010

Bertemu Aisyah



Entah bila dapat berikan Dato Siti Novel saya.. maklumlah ada juga cerita pasal persembahan Siti @ Istana Budaya.


Sejak mak 'pergi' berganti minggu,kebetulan pada minggu kepas menghadiri kenduri sepupu suami. Jadi saya jadikan hari ini sebagai 'my outing day' setelah berjaya menghabiskan kerja sekolah ( key in data etc)di sekolah. Menonton Old Dog... lakonan kawan baik saya,John Trovolta (mengaku je sebab he's a pilot dan ada boeing...)

Bumb in to Popular Book Shop... membeli lagi sebuah buku baru,menambah bilangan buku yang belum sempat dibaca. Meninjau buku sendiri,banyak ke sikit,nampaknya, sudah tak ada di rak lagi (ada 3 buah sahaja)kira,okaylah kot...

Kemudian ke MPH at new wing pula. Alhamdullillah,dari rak sudah ke section Highlight, senarai buku terlaris... bertemu seorang peminat novel yang cantik manis. Lama juga saya perhatikan dia,dia meninjau dari rak ke rak novel,saya terus menghampiri dan have a chatt... Aisyah, Terima kasih kerana sudi ditemubual (macam wartawanlah pulak)

Daripada Novel lovers sepertinya,saya mengenalpasti beberapa sebab dia meminati beberapa penulis pilihannya. Saya bersetuju dengan beberapa idea yang dikatakannya. Penulis menurutnya,janganlah banyak sangat keluarkan buku dalam tempoh setahun kerana menjaga kualiti penulisan itu penting. Jika terlalu kerap,hasilnya mungkin tidak begitu baik. Setahun sekali adalah tempoh yang baik untuk menghasilkan sesuatu hasil karya. Saya bersetuju dengan idea ini tetapi kata saya,penulis sambilan seperti saya mungkin mengambil masa yang lama kerana kesibukan bekerja dan kadang-kala tiada masa untuk menulis. Mungkin penulis sepenuh masa mempunyai lebih masa untuk berkarya,sebab itu mereka boleh hasilkan 2-3 buku dalam tempoh setahun.

Banyak juga yang kami bualkan, sekali lagi terima kasih kerana sudi berkongsi idea. Saya bertanya juga,apa pendapatnya tentang 'cover',pada dia,dia tidak kisah sangat akan kulit sesebuah buku,asalkan buku tersebut ditulis oleh pengarang kesukaannya. Menurut Aisyah lagi,dia membelanjakan RM 100 sebulan untuk membeli novel. Saya juga membelanjakan duit saya untuk buku-buku tetapi bukanlah novel. Saya lebih suka membaca buku akademik,kalau novel saya akan hanya memilih pengarang yang saya minati atau mendapat preview yang baik di akhbar atau majalah sahaja atau yang disarankan oleh kawan-kawan. Tapi seperti biasa,jika dalam tempoh saya menulis ini,saya tidak pula membaca novel,takut sangat terciplak ayat-ayat atau lenggok bahasa orang lain.

No comments: