Petang tadi saya dihubungi Shakila (ex student SPM 2007), saya hubungi dia kembali dengan telefon rumahnya kembali, kerana dengan skim hanya RM 68 melalui telekom, saya berjimat untuk menghubungi sesiapa saja melalui telefon rumah, 24 jam sehari tanpa mengira waktu.
Seronoknya mendengar berita daripada adik2 saya ini, rasa bangga sekali.Saya tahu bahawa mereka ini sentiasa meletakkan saya di hati mereka.Kalaupun bukan setiap minggu, sekurangnya sekali dalam setahun.. saya harap silaturrahim yang bermula ini tidak akan terhenti lagi...
Ada beratus-ratus nombor murid dalam telefon saya malangnya, sim kad saya rosak menyebabkan saya kehilangan beratus-ratus nombor, dan kebetulan saya mempunyai habit yang buruk, saya tidak menulis nombor telefon di buku!Aduh! Nasib baik nombor yang disimpan dalam simpanan telefon tidak rosak sama. Jadi jika anda ex-student, saya, email saya dan berikanlah saya nombor anda lagi!
Madina(dena) dan Azlina (ena) saya kenal semasa saya menjadi guru di Methodist Girl school (MGS) Semasa lebih muda, saya lebih tegas dan garang (macam harimau) kata mereka... sekarang ni, kira dah kurang harimaunya.. ha ha..dari tingkatan 4-5, saya mengajar di kelas mereka (bayangkan 6 waktu BM dan 3 waktu Sejarah = 9 setiap minggu... huh, jelak agaknya mereka dengan saya)
Beberapa minggu sebelum SPM barulah saya ketahui bahawa mereka tinggal jauh dari sekolah... mereka saya pelawa tinggal dengan saya sehingga SPM.Dilayani seperti adik2 sendiri,(sebab terlalu muda masa itu untuk jadi ibu angkat kot.. he he) sediakan sarapan, etc...
Sejak itu, merekalah adik-adik tambahan saya selain adik-adik saya, Mashita, sallehhuddin dan salman...saya harap mereka akan terus menjadi adik-adik saya terus dan mengalu-alukan lebih ramai adik-adik baru..menyalurkan silaturrahim diberi ganjaran pahala...
Page Novel Nora Fuad.. interaksi secara terus! Online Bersama
Jom Berkomunikasi.
NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN
. Facebook -Nora Isma Fuad
. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)
. E-mel - norafuaddj@gmail.com
Nora Fuad@ Novel Pertama.
Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
me..
Nuffnang
My Guest Book,Kindly sign In..thanks
Followers
Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010
Facebook: Nora Isma Fuad
(Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je)
Ulasan buku:
Klik pada tajuk :Berita harian.
Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan.
Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO
Dimensi Cinta
Pengarang: Nora Fuad
Tebal: 441 halaman
Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd
Harga: RM19.00 senaskhah
Bintang: *****
Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku
Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..
Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Ke Langkawi? Info
Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".
Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.
Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.
karangkraf
Popular Posts
-
Lawatan ke Saigon (nama lama) atau Ho Chin Minh mmeberi satu pengalaman baru yang tidak boleh ditukar ganti dengan wang ringgit. Berbeza...
-
Trip to Vietnam Slideshow : Nora’s trip to Ho Chi Minh City was created with TripAdvisor TripWow!
-
Alhamdulillah.. feeling better... tekak masih sangat sakit..telinga (both sides) juga sakit..mungkin badan terlalu panas sebab tak boleh man...
-
Rata-rata sekolah-sekolah di Malaysia sedang berhadapan dengan peperiksaan. Jika cikgu Form 1 & 2, kecuali beberapa jenis subjek yg ad...
-
The News Straits Times KUALA LUMPUR: Debates are more often than not a bore but Ismail Yaacob brought down Dewan Merdeka of Putra World Trad...
-
shukur alhamdullillah.. dah sihat ..tapi kenalah berjalan perlahan-lahan.. yang pening tu satu je, tak boleh mandi sampai tiga hari, lap-la...
-
Terima kasih Sarah Fong untuk coklat yang sedaaaaapp, cuma berat cikgu sudah bertambah 1 kg.... adussss Terima kasih Shawn Ong, lepas ni, su...
-
Secara tiba-tiba, aku merinduimu, barangkali sebuah lagu lama, yang biasa didengari dulu. Saya tiba-tiba disambar kerinduan yang sangat pada...
-
Kesibukan di sekolah, ada masanya sudah ke tahap gaban! Apatah lagi situasi dengan murid yang agak mencabar akhir-akhr ini. Tidak mahu ...
-
Menyudahkan penulisan tidak semudah yang dibayangkan.Walaupun sudah ada watak, plot, ada bahan..dan tiba-tiba..lup... macam hilang ingatan.....
2 comments:
i alwayz love u my dear sis....
love u too..dear 1 million better..
Post a Comment